قابلیت انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان برای همه مشترکان شاتل فراهم شد

به گزارش پری بلاگ، قابلیت انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل از امروز برای تمامی مشترکان این اپراتور در سراسر ایران فعال شد.

قابلیت انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان برای همه مشترکان شاتل فراهم شد

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، قابلیت انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان که با هدف بهبود عملکرد و توسعه قابلیت های سیم کارت هوشمند از سوی این اپراتور به طور آزمایشی در 21 استان پیاده سازی شده بود، پس از تحلیل بازخوردها و بهینه سازی زیرساخت های فنی، هم اکنون در دسترس همه مشترکان سیم کارت های شاتل موبایل در تمامی استان های کشور قرار گرفته است.

شاتل موبایل امکان اتصال اتوماتیک و هوشمند به شبکه هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور را برای مشترکان سیم کارت های خود فراهم نموده است و با تحلیل مداوم شبکه و آنتن های موجود در موقعیت جغرافیایی، باکیفیت ترین شبکه رادیویی در هر منطقه را به صورت هوشمند و بدون احتیاج به تنظیم یا نصب اپلیکیشن اضافه، انتخاب می نماید.

با پیاده سازی قابلیت انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان مشترکان سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل می توانند ضمن بهره مندی از فناوری انتخاب هوشمند شبکه، در صورت تمایل به وسیله شماره گیری کد دستوری #8*1* از شرایط اتصال شبکه رادیویی میزبان سیم کارت خود آگاه شوند یا با تغییر شبکه رادیویی میزبان شان، از میان هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور، شبکه میزبان مطلوب و مناسب خود را انتخاب نمایند.

منبع: شبکه چی
انتشار: 30 بهمن 1400 بروزرسانی: 30 بهمن 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 956

به "قابلیت انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان برای همه مشترکان شاتل فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان برای همه مشترکان شاتل فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید