ویلای مدرن کوچک: معرفی انواع ارقام نهال گردو در شهر شیراز برای کاشت و توسعه باغات گردو

به گزارش پری بلاگ، شهر شیراز یکی از خوش آب وهواترین شهرها برای احداث باغ گردو می باشد. با انتخاب برترین ارقام گردو و کاشت آن در باغ شما می توانید درآمدزایی میلیونی از باغ خود را تجربه کنید.

ویلای مدرن کوچک: معرفی انواع ارقام نهال گردو در شهر شیراز برای کاشت و توسعه باغات گردو

جهت دریافت خدمات ویلای مدرن کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام نهالستان پالیز گردو، برای انتخاب نهال گردویی که در باغ شما با بهترین عملکرد همراهند؛ کافیست مطلب زیر را با دقت دنبال کنید. مقاله زیر نتیجه تحقیقات تیم تحقیقاتی پالیز گردو می باشد. که با توجه به شرایط اقلیمی و ویژگی های خاص در هر شهر، بهترین ارقام گردو در آن شهر را معرفی می کند. بنابراین اگر قصد احداث باغ گردو در شهر شیراز با استفاده از سازگارترین و پربارترین ارقام گردو را دارید. تا انتهای این مطلب با ما در نهالستان پالیز همراه باشید.

آب وهوا و شرایط اقلیمی شهر شیراز چگونه است؟

شهر شیراز یکی از مهم ترین شهرهای کشورمان از لحاظ اهمیت گردشگری و باغداری به حساب میاید. این شهر که پنجمین شهر پرجمعیت کشورمان است. در دامنه های رشته کوه زاگرس قرار گرفته است. از این رو آب وهوای این شهر برای کشاورزی و دامداری و بعلاوه گردشگری بسیار مساعد است.

شیراز در ارتفاع 1480 الی 1670 متری از سطح دریا قرار گرفته است. ارتفاع میانگین این شهر 1486 متر است. شیراز از شمال با کوه بمو و چهل مقام و سبزپوشان و از غرب در دامنه کوه دراک قرار گرفته است.

آب وهوای شهر شیراز تحت تاثیر شرایط جغرافیایی و کوهستانی که دارد معتدل و سرد است. بیشترین دما در شیراز 30 درجه سانتیگراد و کمترین دما 5 درجه سانتیگراد است. این شهر به طور میانگین 18 درجه سانتیگراد است. که دمای مناسب برای رشد درختان گردو به تعداد می رود. بارندگی سالیانه در شهر شیراز 337.8 میلی متر است.

بهترین ارقام نهال گردوی مناسب برای کاشت در شهر شیراز کدام است؟

برای خرید نهال گردو در شیراز پس از شناسایی نهالستان شیراز؛ با توجه به شرایط باغ خود می توانید یکی از ارقام زیر را در باغ خود بکارید:

نهال گردو چندلر

نهال گردو چندلر یکی از ارقام با باردهی مناسب در شهر شیراز به تعداد می رود. این رقم که در ارتفاع 0 تا 1500 متری از سطح دریا بهترین باردهی را دارد. پس از رسیدن به سن بلوغ قادر است تا 7 تن باردهی برای باغداران به همراه داشته باشد. عمر مالی این رقم بیش از 100 سال است. یعنی با یکبار خرید نهال گردو چندلر در شیراز و کاشت این رقم در باغ خود، می توانید تا 100 سال از محصول دهی بی نظیر این درخت بهره مند شوید.

نهال گردو فرنور

خرید نهال گردو فرنور در شیراز یکی از بهترین انتخاب ها با سازگاری حداکثری در باغ به حساب میاید. این رقم که در ارتفاع بین 0 تا 3000 متر از سطح دریا بهترین عملکرد را دارد. پس از رسیدن به سن بلوغ تا 8 تن باردهی در هرهکتار برای شما به همراه خواهد داشت. عمر مالی این رقم هم بیش از 100 سال است.

نهال گردو ژنوتیپ پالیز

نهال گردو ژنوتیپ پالیز یکی از بهترین ارقام میوه برای کاشت در ارتفاع 0 تا 3000 متر از سطح دریا، به خصوص در شرایط آب وهوایی شهر شیراز است. این رقم قادر است تا 100 سال محصول دهی حداکثری تا 16 تن در هکتار به همراه داشته باشد. بنابراین خرید نهال گردو ژنوتیپ پالیز در شیراز سودآوری بسیار عالی را برای باغداران به همراه خواهد داشت.

کدامیک از ارقام گردو در شهر شیراز پرطرفدارترند؟

ارقام زیر از بهترین ارقام نهال گردو در شیراز به حساب می آیند:

نهال گردو چندلر پیوندی

همان طور که می دانید بهترین ارتفاع از سطح دریا برای کاشت نهال گردو چندلر بین 0 تا 1500 متر می باشد. بنابراین بهتر است در منطقه ها با ارتفاع کمتر، این رقم را کاشته و در منطقه ها مرتفع تر از سایر ارقام استفاده نمایید.

نهال گردو فرنور پیوندی

این رقم یکی از بهترین ارقام با سازگاری مناسب برای شهر شیراز است. از این رو در بین باغداران شیرازی بسیار پرطرفدار است.

معرفی بهترین نهالستان گردو در شهر شیراز

نهالستان پالیز با مدیریت جناب آقای مهندس سعید قاسمی یکی از بهترین و شناخته شده ترین نهالستان های شیراز به شمار میرود. و بیش از نیم قرن است که به فعالیت حرفه ای در حوزه فراوری و فروش نهال گردو به صورت تخصصی می پردازد. نهالستان پالیز پیروز به دریافت کلیه مجوزهای رسمی و معتبر از جهاد کشاورزی شده است و با استفاده از تیم خبره و متخصص مشاوره ای خود در کلیه مراحل انتخاب و خرید نهال گردو پیوندی و تا کاشت و نگهداری درختان به صورت 100 در 100 رایگان همراه شما باغداران محترم خواهد بود. ارقام فراوری به وسیله نهالستان شیراز؛ پالیز گردو تا 2 برابر باردهی بیشتر و عمر مالی بالاتر و با مقاومت بیشتر مناسب سازی شده برای شهر شیراز می باشد. نهالستان پالیز به همراه کلیه نهال های فراوری خود؛ گواهی سلامت و ضمانت نامه معتبر کتبی ارائه می دهد. تا شما باغداران محترم را از خریدی مطمئن آسوده خاطر نماید. بنابراین اگر قصد احداث باغ گردو در شهر شیراز و دستیابی به مسیری مطمئن برای سودآوری از باغ را دارید؛ خرید نهال پیوندی گردو بهترین انتخاب برای شما به حساب میاید.

برای خرید نهال گردو در شیراز و یا کسب اطلاع از قیمت نهال گردو شیراز؛ با ما در نهالستان پالیز همراه باشید.

وبسایت تخصصی خرید وفروش انواع ارقام تجاری نهال گردو: palizgerdo.ir

وبسایت تخصصی خرید وفروش انواع ارقام تجاری نهال میوه: paliznahal.ir

تعداده تماس باما: 09021832393/ 09141832393/ 09331832393 جناب آقای مهندس سعید قاسمی

آدرس: آذربایجان غربی، شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبات ولایت

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 821

به "ویلای مدرن کوچک: معرفی انواع ارقام نهال گردو در شهر شیراز برای کاشت و توسعه باغات گردو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویلای مدرن کوچک: معرفی انواع ارقام نهال گردو در شهر شیراز برای کاشت و توسعه باغات گردو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید