مقاله: حقایقی جالب در خصوص تور کانادا

به گزارش پری بلاگ، کانادا دارای دریاچه های بیشتری نسبت به سایر نقاط دنیا است. در آخرین شمارش ممکن است دو میلیون دریاچه وجود داشت که 563 دریاچه آن بیش از 100 کیلومتر مربع بوده اند. عظیمترین کانادا شامل دریاچه هیوران (اُنتاریو)، دریاچه Great Bear (سرزمین های شمال غربی) و دریاچه Superior (اُنتاریو) است. دریاچه Winnipeg، پنجمین دریاچه عظیم کانادا و یازدهمین دریاچه عظیم در دنیا است، که در مانیتوبا واقع شده است.

مقاله: حقایقی جالب در خصوص تور کانادا

در نهایت، تلفن همراه Blackberry محصولی از شرکت Research in Motion (RIM)، در واترلو، اُنتاریو است.

روز کانادا یا Dominion Day (برای مدتی به این نام بود)، روز تصویب سند قانون اساسی در سال 1867 می باشد که باعث ایجاد دولت کانادا شد. تعطیلات رسمی برای این روز را هر سال در 1 جولای جشن می گیرند. این سالگرد، اتحاد سه مستعمره بریتانیا با یکدیگر و تشکیل چهار استان است: استان متحده کانادا (اُنتاریو و کبِک)، New Brunswick و نوا اسکوشیا.

هاکی بازی ملی زمستانی کانادا است، در حالیکه لاکراس ورزش ملی تابستانی است. به منظور نشان دادن اینکه کانادا چگونه هاکی ها را دوست دارد، بازی فینال هاکی بین کانادا-آمریکا در بازی های المپیک ونکوور 2010، بیشترین تماشاگر تلویزیونی را در تاریخ تلویزیون کانادا به خود اختصاص داده بود. در همین حال، تیم هاکی زنان کانادا در المپیک زمستانی 2014 سوچی پیروز شد، مدال طلا را کسب کند.

منبع مقاله: حقایقی جالب در خصوص تور کانادا

انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 849

به "مقاله: حقایقی جالب در خصوص تور کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: حقایقی جالب در خصوص تور کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید