اطلاع از آخرین محدودیت های پرواز، هتل و تور

به گزارش پری بلاگ، به دلیل شیوع ویروس کرونا، خرید پرواز، رزرو هتل و اجاره اقامتگاه با محدودیت هایی همراه شده است. در این مطلب تمام محدودیت های ایرلاین های داخلی، ایرلاین های خارجی و هتل ها را می توانید مشاهده کنید. این مطلب با توجه به آخرین اطلاعیه ها به روز خواهد شد و شما می توانید تمام اخبار مربوطه را در همین صفحه دنبال کنید.

اطلاع از آخرین محدودیت های پرواز، هتل و تور

محدودیت پروازهای داخلی و شرایط استرداد بلیط

برای اطلاع کامل از آخرین شرایط پروازهای داخلی کافی است به مطلب شرایط کنسلی بلیط پروازهای داخلی مراجعه کنید. در همین مطلب به تفصیل شرایط استرداد بلیط برای هر ایرلاین را شرح داده ایم. لطفا شرایط استرداد را با دقت بخوانید، پس از آن برای استرداد بلیط به پنل کاربری خود در سایت خبرنگاران مراجعه کنید و در صفحه سفارشات و استردادها، برای استرداد بلیط خود اقدام کنید.

محدودیت پروازهای خارجی و شرایط استرداد بلیط

برای اطلاع کامل از آخرین شرایط پروازهای خارجی کافی است به مطلب محدودیت در پروازهای خارجی مراجعه کنید. در این مقاله هم مانند مورد قبلی شرح کاملی از شرایط استرداد بلیط برای هر ایرلاین را شرح داده ایم. لطفا شرایط استرداد را با دقت بخوانید، پس از آن برای استرداد بلیط به پنل کاربری خود در سایت خبرنگاران مراجعه کنید و در صفحه سفارشات و استردادها، برای استرداد بلیط خود اقدام کنید.

محدودیت رزرو هتل های داخلی و خارجی

برای اطلاع کامل از آخرین شرایط رزرو هتل های خارجی، داخلی و اقامتگاه کافی است به مطلب محدودیت رزرو هتل های داخلی و خارجی پس از شیوع کرونا مراجعه کنید. در این مقاله درباره بایدها و نبایدهای هتل های داخلی و خارجی در شرایط فعلی گفته ایم.

محدودیت رزرو تور

برای اطلاع کامل از آخرین شرایط رزرو تور کافی است به مطلب محدودیت رزرو تور پس از شیوع کرونا مراجعه کنید. در این مقاله درباره بایدها و نبایدها و ممنوعیت های تورهای گردشگری در شرایط فعلی گفته ایم.

اگر در پی راهنمای تصویری هستید

چنانچه در پی راهنمای تصویری و قدم به قدم برای استرداد بلیط خود هستید، می توانید به صفحه راهنمای استرداد بلیط در وب سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

مقاصد سفر:

بلیط هواپیما مشهد

بلیط هواپیما کیش

بلیط هواپیما ترکیه

بلیط هواپیما کانادا

منبع: علی بابا
انتشار: 28 خرداد 1401 بروزرسانی: 28 خرداد 1401 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 1060

به "اطلاع از آخرین محدودیت های پرواز، هتل و تور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاع از آخرین محدودیت های پرواز، هتل و تور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید