شرح سازمان نوسازی درباره آتش گرفتن بخاری یک مدرسه روستایی در کرمانشاه

به گزارش پری بلاگ، تهران (پانا) - مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور پیرامون موضوع سانحه آتش گرفتن بخاری مدرسه روستای کرم بست استان کرمانشاه توضیحاتی داد.

شرح سازمان نوسازی درباره آتش گرفتن بخاری یک مدرسه روستایی در کرمانشاه

میثم حاجی پور در گفت وگو با پانا درباره موضوع سانحه آتش گرفتن بخاری مدرسه روستای کرم بست استان کرمانشاه اظهار کرد: استانداردسازی سیستم گرمایشی این مدرسه در سال 1399 به وسیله اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز استان کرمانشاه اجرا شده است.

وی اضافه نمود: به علت عدم وصل شدن گاز روستا و موضوعات دیگر هنوز سیستم گرمایشی مورد استفاده قرار نگرفته است.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ادامه داد: در تصاویر نیز کاملا تعیین است که رادیاتور در کلاس های درس نصب شده یعنی سیستم گرمایشی استاندارد بوده است.

لازم به ذکر است مجید یزدان پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز در این خصوص اظهار کرد: در جریان این اتفاق خوشبختانه هیچ کدام از دانش آموزان این مدرسه آسیب ندید و همه در سلامت کامل هستند.

وی سپس به مجهز بودن کلاس درس این مدرسه روستایی به سیستم گرمایشی استاندارد اشاره نمود و اضافه نمود: این مدرسه مجهز به سیستم گرمایشی پکیج است و حتی رادیاتورهای آن نیز نصب شده اند، اما به علت تکمیل نشدن عملیات گازرسانی به روستا و نداشتن علمک گاز امکان استفاده از آن، عملاً ممکن نیست و به محض نصب علمک گاز از سوی شرکت گاز، سیستم گرمایشی این مدرسه سریعاً به پکیج تغییر پیدا خواهد نمود.

به گزارش پانا، بخاری مدرسه موسی بن جعفر (ع) واقع در روستای کرم بست در 100 کیلومتری شهرستان کرمانشاه به علت سهل انگاری یکی از دانش آموزان و دستکاری بخاری، در زنگ سرگرمی، دچار مشکل شده و آتش گرفت که خوشبختانه با هوشیاری معلم کلاس و بستن به موقع شیر بخاری، از سرایت آتش به سایر نقاط جلوگیری شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 962

به "شرح سازمان نوسازی درباره آتش گرفتن بخاری یک مدرسه روستایی در کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح سازمان نوسازی درباره آتش گرفتن بخاری یک مدرسه روستایی در کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید