دستور زارع پور برای اصلاح بخشنامه های داخلی پست

به گزارش پری بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات، عیسی زارع پور امروز در نخستین بازدید سرزده از واحدهای خدمت رسان به مردم از منطقه پانزده پستی تهران تماشا کرد و ضمن قدردانی از کارکنان این منطقه پستی از نزدیک در جریان مسائل کارکنان و مراجعه کنندگان نهاده شد.

دستور زارع پور برای اصلاح بخشنامه های داخلی پست

وی در بدو حضور در این منطقه پستی به واحد دریافت مرسولات پستی رفت و با مراجعه کنندگانی که قصد تحویل مرسولات خود را داشتند گفت وگو کرد و به بعضی گلایه ها پاسخ داد و برای اصلاح بعضی بخشنامه ها و آئین نامه های داخلی دستور داد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از واحدهای تجمیع مرسولات پستی تماشا و با کارکنان این واحدها مصاحبه کرد و خواهان بیان مسائل و انتظاراتشان شد.

بر همین اساس تعدادی از کارکنان به نمایندگی از سایرین، به بیان مسائل و انتظارات خود پرداختند که عمده آن ها معطوف به بحث معیشت و ارتقای شغلی کارکنان شرکت پست بود.

زارع پور پس از استماع نظرات نمایندگان این بخش با قدردانی از زحمات تلاشگران چرخه پستی کشور، به ویژه در دوران شیوع بیماری کرونا، که باعث افزایش حجم کاری آن ها شده است گفت: پست از اهمیت و صندلی ویژه ای برخوردار است و به همین علت نخستین ملاقات سرزده ام را به این بخش اختصاص دادم.

وی تأکید کرد: پست با مجاهدت های خستگی ناپذیر و شبانه روزی کارکنانش به ویژه پس از شیوع کرونا به پیشران کسب و کارهای مجازی تبدیل شده است و در دورانی که بسیاری از مشاغل دور کار و حجم کاری آن ها کم شده است، حجم کاری کارکنان پست چندین برابر افزایش یافته تا بار باقی مشاغل را هم به دوش بکشند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: بسیاری از مسائل و انتظاراتی که بیان شد ناشی از انباشت در سال های گذشته است که حالا به استخوان لای زخم تبدیل شده است. این مسائل نیازمند همدلی همه جانبه در دولت و مجلس برای اصلاح بعضی قوانین و مقررات به منظور پاسخ دادن به نیازهای کارکنان شریف و زحمتکش شرکت ملی پست است.

زارع پور خطاب به کارکنان پست گفت: ما به طور جدی پیگیر حل مسائل شما هستیم و به زودی جلسه ای با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت ملی پست داریم و راه های حل مسائلی که امروز مطرح شد را ریزتر و دقیق تر آنالیز خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 مهر 1400 بروزرسانی: 2 مهر 1400 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 795

به "دستور زارع پور برای اصلاح بخشنامه های داخلی پست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور زارع پور برای اصلاح بخشنامه های داخلی پست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید