پرداخت هزار و 200میلیارد تومان از طلب گندم کاران کردستانی

به گزارش پری بلاگ، پس از گذشت یک روز از وعده استاندار کردستان مبنی بر پرداخت مطالبه گندم کاران، هزار و 200میلیارد تومان به حساب کشاورزان استان واریز شد.

پرداخت هزار و 200میلیارد تومان از طلب گندم کاران کردستانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، تنها یک روز پس از وعدە استاندار کردستان مبنی بر پرداخت مطالبه گندم کاران، امروز هزار و 200 میلیارد تومان به حساب کشاورزان استان واریز شد.

اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان پس از اطلاع از تاخیر در واریز طلب گندم کاران ضمن پیگیری موضوع به فاصله 24 ساعت هزار و 200 میلیارد تومان به حساب کشاورزانی که گندم خود را به مراکز خرید تضمینی گندم تحویل داده بودند، واریز شد.

او با بیان اینکه گندم همیشه جزو محصولات راهبردی و حیاتی در امنیت غذایی کشور محسوب می گردد، پرداخت به موقع مطالبات مربوط به خرید گندم مازاد را مطالبه به حق جامعه کشاورزان عزیز دانست و گفت:با پیگیری های اجرا شده کوشش خواهیم کرد به جای مانده طلب کشاورزان تا ریال آخر و در کم ترین زمان ممکن تحقق پیدا کند.

زارعی کوشا با قدردانی از کشاورزان پر کوشش استان ابراز داشت: امیدواریم با سیاست های حمایتی دولت در سال آینده کردستان همچنان جایگاه خود را در صدر استان های فراوری کننده گندم حفظ کند.

خبرنگاران کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 شهریور 1401 بروزرسانی: 2 شهریور 1401 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 1117

به "پرداخت هزار و 200میلیارد تومان از طلب گندم کاران کردستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت هزار و 200میلیارد تومان از طلب گندم کاران کردستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید