5 استان برتر در هفته شوراهای آموزش و پرورش تقدیر می شوند

به گزارش پری بلاگ، تهران (پانا) - مدیرکل امور شوراهای وزارت آموزش و پرورش گفت از برنامه های هفته شوراهای آموزش و پرورش گفت.

5 استان برتر در هفته شوراهای آموزش و پرورش تقدیر می شوند

رسول پاپایی در گفت وگو با پانا در خصوص بزرگداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش، اظهار کرد: عملکرد شوراهای آموزش و پرورش در سطح کشور در سال 1399 در سه حیطه سیاستگذاری و برنامه ریزی، فعالیت های دبیرخانه ای و میزان تحقق مفاد قانون شوراهای آموزش و پرورش ارزیابی شدند و نتایج آن تعیین شد.

وی اضافه نمود: قرار است در سطح کشور در هفته شوراهای آموزش و پرورش از استانداران، فرمانداران، مدیران کل آموزش و پرورش و همچنین اعضای شوراهای آموزش و پرورش برتر در سطوح منطقه، شهرستان، استان و کشور تقدیر شوند.

مدیرکل امور شوراهای وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: در آیین بزرگداشت هفته شوراها از 5 استان برتر با حضور مقامات عالی رتبه کشور در تهران تقدیر خواهد شد. استان هایی که براساس ارزیابی ها حائر رتبه برتر در سطح کشور شدند، عبارتند از استان های همدان، ایلام، اصفهان، کرمانشاه و شهرستان های تهران که قرار است با حضور وزیر آموزش و پرورش و مقامات عالی رتبه کشوری و مدیران کل این استان ها به صورت ویژه تقدیر شوند.

روز شمار هفته شوراها به شرح ذیل است:

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: pariblog.ir شناسه مطلب: 1012

به "5 استان برتر در هفته شوراهای آموزش و پرورش تقدیر می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 استان برتر در هفته شوراهای آموزش و پرورش تقدیر می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید